Följ Cale Access AB Follow Cale Group
Kundtjänst/Support
Vi finns här för din skull!

Vad vi behöver veta för att kunna hjälpa dig bättre vid support-frågor

Felsökning

Tryck 2#. Tre kvitton skrivs ut. Tryck därefter 28#. Spara dessa kvitton då de innehåller viktig information som ofta behövs för att vår support ska kunna hjälpa er lösa problem eller vid beställningar.

Fungerar det inte att få fram dessa kvitton behöver ni byta CPU-kort, beställs via order@cale.se.
 
På kvittona står bland annat följande information:
 
Programnummer: Rad 3 på första kvittot för 2#
 
Maskin-ID: Rad 4 på första kvittot för 2#
 
Maskintyp: Rad 5 på första kvittot för 2#
 
FBO-version för mjukvaran: Rad 6 på första kvittot för 2#
 

ACT

PSAM-kortet ska sitta i ACT-boxen i SAM 1-slotten.
 
PSAM-ID är det nummer på PSAM-SIM-kortet som är i fet stil, vid problem med kortbetalningar kommer vi behöva detta nummer vid felsökning.
 
Har du GPRS-kommunikation? Notera SIM-korts nummer samt operatör (28# kvittot) 
 
Kontakta oss
 
 
Telefon
Slå 08-799 37 00 samt angiven siffra för önskad avdelning:

1: Teknisk support
2: Kontokortsadministration
3: Säljare - Sverige
4: Säljare - Internationellt
5: Växel

Kundtjänst

Beställningar
order@cale.se
 
Inloggning
 
Cale WebOffice
 
Svensk kundarea